Friday, October 23, 2009

what do i need? a perfect dress

Ja otsikkohan kertookin jo kaiken olennaisen. Kyllä, etsin nyt jo joulujuhlamekkoa, ja miksi?
No, koska olen aina ollut 'yksi jätkistä' tai jotain muuta, haluan kerrankin jonkun ihanan tyttömäisen MEKON ja korkokengät joulujuhliin, nyt viimein kun olen oppinut ( ja tullut tarpeeksi rohkeaksi ) pukeutumaan. Mekon pitäisi olla melko lyhyt, olkaimeton olisi ihana, muttei sovi mun lautayläkropalleni, damn, ja täydellistä yksilöä ei tunnu löytyvän ei sitten mistään.
Mä etsin myös täydellisiä farkkuja, ja YLLÄTYS YLLÄTYS ei ole löytynyt! :( What should i do guys?
Image and video hosting by TinyPic
Ah, mitä pidätte tästä nelly.comin mekosta? i like it alot!
AINIIN, teitä lukijoita ja tilaajia on lyhyen ajan sisällä tullut aika paljon, ja olette pistäneet paljon kaikkia ihania kommentteja, kiitos siitä! Haluaisin kysyä, miksi luet blogiani, tai miksi pidät tästä, ja mitä parannettavaa olisi? Olisi ihanaa jos vastailisitte, siitä olisi apua!
xoxo julia

3 comments:

  1. toi mekko on kiva just niin tyttömäinen :) mä tykkäilen sun blogista, koska tää on niin kivan aito. sitä paitsi sä vaikutat tosi mukavalta ja hyvältä tyypiltä ja oot nätti :)
    mutta jos miinusta pitää antaa niin banneri on jotenkin epäselvä, eikä se kolahda.
    mutta muuten jatka samaan malliin :>
    nii ja sit sullon kivoi vaatteita ja kuvat on selkeitä :)

    ReplyDelete
  2. Mä tykkään sun tavastas kirjottaa ja on kiva ku tää on vaa tällain hömppä/omaelämä blogi ettei tätä oo niinku lokeroitu mihinkään tai jtn niin sit voi täält löytyy mitä vaan ;) ;D ja oot niin sellain luonnollinen. P:S, mekko on ihana!

    ReplyDelete
  3. Delia: No mäkin tykkkään just tosta tyttömäisyydestä :) Ja kiitos hirveästi, päätinkin ruveta väsäämään uutta banneria :)

    Mirka: Oi kiitos :) Ihana kuulla noin positiivista palautetta!

    ReplyDelete

(: