Sunday, October 25, 2009

silence

Pahoitteluni viikonlopun mittaisesta tauosta, en vaan ole jaksanut postata enkä kuvata yhtään mitään.
Perjantaina mä en tehnyt muistaakseni mitään kummempia, paitsi kärsin syötyäni kauheat määrät normaalia suklaata, mun maha oli niiiin kipeä. Lauantaina käytiin Jumbossa, äiti osti mulle ihanat farkut Zarasta, kuvaa saatte huomenna, kun pistän ne kouluun päälle.
Sen lisäksi käytiin äitin kanssa vesijuoksemassa lol, ja illan olin kavereiden kanssa ulkona.
Tänään on ollut aika perus sluibailusunnuntai, käytiin Bambin kanssa leffassa katsomassa Fame (RAKASTUIN) ja sen lisäksi mä olen tänään katsonut jakson serranoa, syönyt mielettömän hyvää tonnikalasalaattia ja katsonut Himoshoppaajan, joka oli mun mielestä ihan hyvä, etenkin tämmöisen tappavan tylsän sunnuntain leffavalinnaksi.
ENSI VIIKON SUNNUNTAISTA ON KAUPAT AUKI, MITEN IHANAA?! Täydellistä, pelastus näihin kauheihin sunnuntaihin. Kohta mun pitäis raahautua suihkuun, ja ehkä pikkuhiljaa sänkyyn? Herätys huomenna kello 6.15, ajattelin muuten pitkästä aikaa suoristaa tukan, katselin tässä yksi päivä jotain viime keväisiä kuvia, ihana se tukka suorana! Mutta, huomenna jotain parempaa, hope so!
xoxo julia

No comments:

Post a Comment

(: