Sunday, October 18, 2009

onni

Okei, olen periaatteessa tämmösiä turhia postauksia vastaan, mutta oli pakko tulla hehkuttamaan mun oloa. Mulla on kamalan hektinen olo, tuntuu että hymyilyttää, mutta voin ihan kohta ruveta itkemään. Mietin juuri, että parempia päiviä on ollut paaaljon enemmän kuin huonoja, ihan eri tilanne kuin vaikka elokuussa. Oon vakavissani ajatellut, että onko se onni muka mitään niin kummoista, voisinko oikeasti ehkä itsekin olla onnellinen?
Oon kaiken kaikkiaan edelleen aika hankalassa tilanteessa perheen ja kaiken kannalta, mutta se, eikä myöskään pari muu juttu tunge mun ajatuksiini kauheasti, ja musta tuntuu kerrankin siltä, etten tarvii välttämättä esimerkiksi ketään ihastusta täyttämään mun ajatuksia, on ihan hyvä olla yksinkin. Ja tuntuu, että selviän.

8 comments:

  1. Tosi ihanasti kirjotettu :) mä en oo vielä oppinu olemaan onnellinen kaikista pienistäkin asioista. ps rakastan tota biisiä<3

    ReplyDelete
  2. tää on niin ihana biisi. Ensin en tykänny ollenkaan mut nyt oon alkanutki tykkäilemään :)

    ReplyDelete
  3. mäki haluun enemmän parempia ku huonompia päiviä! ää must tuntuu et mä vaan haluun, vois lopettaa sen täydellisyyden haluamisen ja muiden kadehtimisen ja ottaa sun asenne! (:

    ReplyDelete
  4. Delia: Kiitos :) En mäkään, mutta kuten näet, koitan opetella koko aika. Ja ps, kuin myös :)

    Anni: (= Mä rakastan sitä kanssa.

    Anonymous: Mulla on sama fiilis, ja harmittelen sitä kanssa. Haluisin olla vain tyytyväinen ja onnellinen muiden puolesta ihan silleen puhtaasti, etten olis kateellinen, mutta päivä kerrallaan edetään :)

    ReplyDelete
  5. Mitä tanssia harrastat?=)

    ReplyDelete
  6. Anonymous: Harrastan tällä hetkellä jazz-tanssia ja balettitekniikkaa, jonka lisäksi käyn semmoisessa tanssiteatterissa :)

    ReplyDelete
  7. okei,no mehän ollaan sitte samiksii;Dtai mä harrastan kans balettia ja jazzia::)

    ReplyDelete
  8. Anonymous: Oi, sulla on hyvä maku! ;)

    ReplyDelete

(: