Sunday, September 20, 2009

keep going

Huomenia kaikillee, mun aamuni on mennyt lähinnä leipomisen merkeissä, ja jääkaapissa odotteleekin enää uunia vaille valmiit broileri- ja tomaattimozzarellapiirakat. Sain joskus aikoja sitten anonyymilta hauskan kyselyn, jonka ajattelin nyt ajankulukseni tehdä (mähän olen kuin pikkulapsi, odotan ihan jännäreissä synttäreitä, jotka alkaa VASTA kahdelta :D)

Jatka lauseita, ja haasta sitten ainakin yksi bloggaaja tekemään sama.

Vuodenajoista eniten pidän... kaikista, mulla ei nimittäin ole lempivuodenaikaa. Ennen olisin sanonut kesä, mutta toisaalta nytkin odotan lunta ja talvea (JA JOULUA) kuin kuuta nousevaa, eikä mun mielestä syksyssä ja keväässäkään ole mitään vikaa.

Huomenna aion... mennä heti aamusta kouluun, ja sen jälkeen mulla ei muistaakseni ole mitään (läksyjä...)

Minun pitäisi useammin... vaihtaa lakanat! Vaihdoin ne justiinsa aamulla ja edellisestä kerrasta oli ihan liikaa aikaa...

Nyt juuri... syön ihania täytelakuja ja odottelen kärsimättömänä niitä synttäreitä.

Olen meikannut viimeksi... eilen, ja kohta ajattelin meikata myöskin.

Lempiruokani...maksalaatikko on ihan taivaallista!

Jouluna aion...rauhoittua (hehe jos se on mahdollista) ja syödä ihan hirveästi suklaata.

Näin viimeksi jotain ystävääni... eilen näin montaakin, oli ihan superkiva päivä!

Äitini... vatkaa juuri kermaa kakkua varten.

Poreammeet ovat... söpöjä, mutta jos meillä olisi oma semmoinen, niin tuskin kävisin siinä edes kovin usein. Eikös siihenkin kyllästyisi?

Lempimaani on... Italia, ihan parhaista parhain, voisin todellakin muuttaa sinne vaikka heti, enkä ikävöisi kyllä täältä muuta kuin jouluperinteitä ja kavereita.

Metsästys on mielestäni... no, joissain tapauksissa aika raakaa ja inhottavaa, mutta ruuan puolesta kyllä tavallaan ymmärrän sen. En ymmärrä kuka tekisi sitä huvikseen.

Ostin viimeksi... finnkinolta jaffaa.

Minulla on päälläni... alusvaatteet, sukkahousut ja kirppikseltä ostettu ihana punainen mekko, josta jopa äiti tykkäsi tosi paljon.

En aio varsinaisesti haastaa ketään, tehköön ne ketkä haluaa :)

No comments:

Post a Comment

(: