Friday, September 18, 2009

answers

Oi kiitos kaikille kysymyksistä, niitä tuli ihan kivasti. Tässä nyt vastailuja, jos joku vielä haluaa kysyä niin toki vastailen :)

Mikä on sun unelma-ammatti? Haluaisin joko matkaoppaaksi tai kielten- tai tanssinopettajaksi. Noi olisi tosi siistejä. Onko sulla siskoja tai veljiä? On, sisko ja veli. Ne on molemmat jo aikuisia, eikä asu enää kotona. Onko sulla lemmikkejä? On kyllä, kaksi koiraa ja kaksi kissaa. On ne esiintyneet joissain postauksissakin. Onko sun perhe rikas? Hei apua, miksi kaikki luulee niin? :D Ei ole, ollaan keskivertoja, ei yhtään varakkaampia. Lempiblogit? Äää tää on paha, mutta eniten tykkäilen m!nt cornerista, Give wings to my life/stylestä, Rosa-Fiona Bettinasta ja näiden lisäksi miljoonasta muusta. Ei mulla oikeastaan sittenkään taida olla sen kummempaa lempparia. Millaiset on sun lempialusvaatteet? Hehe no enpä ole miettinyt oikein, ei mulla taida olla semmosia. Paljon saat kuukausirahaa tai paljon saat kuukaudessa rahaa? Saan kuukausirahaa 35 euroa, mutta sen lisäksi saan joka kuukausi varmaan ainakin parikymppiä. Kuinka pitkä oot? Oon noin 157 cm pitkä. Kuinka paljon painat? Noo se on mun oma asia. Lempinäyttelijä? Leighton Meester! Se on ihana! Onko sulla tyyli-ikonia? Hmm ei oikeastaan, eniten tykkäilen mm. Olseneiden tyylistä, se on mahtava. Ei mulla kuitenkaan varsinaista tyyli-ikonia ole. Parhaimman näköinen miesjulkkis? Ed Westwick ja Zac Efron, kyllä kelpais mulle molemmat. Myös Nick Jonas on ihan söpöläinen. Ootko koskaan seurustellut? En ole. Juotko alkoholia? Hyvin harvoin juon. Kuinka monta kenkäparia kenkävarastostasi löytyy? Höh, no ei moniakaan koska olen kauhean pihi! Ajattelen aina että kaikki maksaa liikaa ja myöhemmin kaduttaa kun koot on mennyt. Omistan tällä hetkellä ehkä 15 paria, mutta olen vähän päässyt pihiydestäni eroon, joten eiköhän niitä kohta tule enemmän. Missä asut? Asun Vantaalla, ihan korvessa (kirjaimellisesti). Mikä on sun lempiruoka? Varmaan maksalaatikko, se on ihan parasta. Mitä harrastat? Tanssia, bloggaamista ja satunnaisesti käyn myös isoskoulutuksessa. Harmikseni se on aina torstaisin, jolloin mulla on tanssiharkat. Mistä tykkäät eniten itsessäsi? Hmm, ehkä silmistä ja hiuksista, vaikka omasta mielestäni näytänkin joltain kasaripelleltä hiuksieni osalta. Syötkö paljon herkkuja? No mikä on paljon? Kyllä mä kai jonkun verran, en oikein tiedä. Kenen kanssa asut? Tällä hetkellä asun äitin, iskän ja elukoiden kanssa. Onko sulla sisaruksia? Tää tulikin jo, mutta siis on joo, Jenna ja Jani. Seurusteletko? En seurustele. Tykkäätkö lakritsista? Joo! Ostettiin just tänään mun sukulaissynttäreille pari täytelakupussia, arvatkaa vaan tekiskö mieli hakea ne nyt tähän? Millaisesta musiikista tykkäät? Oonkin tehnyt jo pari musiikkipostausta, mutta siis aika monipuolisesti monenlaisesta musiikista, se riippuu fiiliksestä ja kaikesta. Mikä on sun lempijuoma? Juon mieluiten vettä, ja jos joku muu pitää valita niin ainakin tee on ihan huippua, kuin myös kaakao. Kahvista en tykkää. Tykkäätkö enemmän korkokengistä kuin ballerinoista? Se ihan riippuu kengistä, joistain tykkään toki enemmän. Käytän kuitenkin tosi paljon enemmän ballerinoja, koska ne on huippumukavat jalassa. Onko sulla paljon kavereita? Itse asiassa ei mulla hirveästi ole, vaikkakin oonkin tutustunut nyt koulun alettua ihan huippuihin tyyppeihin! Kuinka kauan olet tanssinut? Tosi kauan, aloitin jo joskus 1.5-vuotiaana äiti-lapsitanssin, haha. Pidin jossain vaiheessa pari vuotta taukoa kyllä. Oletko hyvä koulussa? Olen ihan keskitasoa, mun keskiarvo oli päättötodistuksessa 8.4. Jotkut aineet on tietty hankalia, ja jotkut taas helpompia.

Tuossa siis vastailuja :)

No comments:

Post a Comment

(: