Sunday, August 23, 2009

kalentereiden tuunailua

Heisan, ihan perustylsä sunnuntai, en oo saanut aikaseksi oikein mitään, paitsi tuunailin mun koulukalenterini, sekä myöskin demi-kalenterin, joka oli mun mielestä ihan hirvittävän ruma. NOH, ei noista kauhean kummoset tulleet, mutta halusinkin ihan yksinkertaiset, ja kyllä ne omaa silmää tällä hetkellä miellyttää ihan mukavasti. Kuvat on kökköjä, once again, kun en jaksanut panostaa.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
AINIIN! Tänään kun etin kamerajalustaa vaatehuoneesta, niin löysin tuommoisen kapean vyön, ja kävin heti kysymässä äitiltä, saisinko sen. No se antoi sen mulle sitten, mutta toi on tällä hetkellä liian iso, kun haluaisin sitä vyötäröllä käyttää, joten täytynee hankkia siihen vielä muutamia lisäreikiä.
Mun on myös kauheasti tehnyt mieli tuunailla kaikkia vaatteita, ja tällä hetkellä suunnitelmissa onkin ainakin yksi paita, josta en vielä paljasta sen enempää.
Kerrottakoon myös että mä olen SURKEA käsitöissä, joten tiedä sitä, tuleeko näistä mun tuunaushaaveistani sen kummempaa...
Image and video hosting by TinyPic

3 comments:

  1. noi kalenterit on mun mielestä tuunattu kauheiksi! alkuperäisetkin olisivat hienompia, nuo ovat tylsiä ja rumin

    ReplyDelete
  2. Anonymous : Haha, kiitos mielipiteestäsi, mä tykkään ja se on pääasia.

    ReplyDelete
  3. Ihanasti oot tuunannu noi kummatki kalenterit! Mun silmää miellyttää juuri tuollainen yksinkertainen mutta näyttävä kokonaisuus! Me like!

    ReplyDelete

(: