Tuesday, July 21, 2009

oh ron weasley

Moi! Kamala herätys tänään, nimittäin kello 7. Mulla oli 8.30 ravitsemusterapeutti, joka meni kyllä tosi hyvin. Oltiin Renjan kanssa kattomassa uusin HP, ja pitänee sanoa että oli se ihan hyvä, tosin ei mun mielestä ihan yhtä hyvä kuin viime leffa. Mutta Ron pelastaa aina, se on niin ihana! :) Leffan jälkeen mä kävin lenkillä ja poimimassa iltapalalle mustikoita (mustikkamaitoon, se on ihan kingi!) Huomenna mä tosiaan näen Bambia, ja illemmalla Jennaa. Mutta, mulla ei ole nyt mitään tekemistä, niin päätinpä että voisin kertoa taas vähän itsestäni joitain asioita.

1. Olen todellinen huulirasvariippuvainen. Kuolisin varmaan jos unohtaisin ottaa huulirasvan mukaan päivää pidemmälle reissulle mukaan.
2. Mun siskoni keksi mulle ihan kamalia lempinimiä, kun mä olin pieni (mm. räkäkiiski, bearry jne), ja se kutsuu mua edelleen joskus 'räkä'-nimellä. Ja voi kyllä, julkisillakin paikoilla.
3. Mä olen myös purkkariippuvainen, mutta yönarskutteluni vuoksi mulla on niin vahvat leuat, että hammaslääkäri kielsi mua syömästä paljon purkkaa.
4. Purkan ja huulirasvan lisäksi rakastan mun jokailtaisia fluoritabletteja, joita otan kaksi kerrallaan. Tällä hetkellä mulla on banaanin makuisia, mutta ne on ihan lopussa.
5. Olen tosi huono kasvattamaan kynsiä. Haluaisin että ne olis semmoset nätit, ei liian pitkät, muttei tyngätkään. Kuitenkin (ällöttävää, mutta silti) puren ne melkein aina, ennen kuin ne ovat tarpeeksi pitkät.
6. Mulla on kausia, jolloin luen ihan hulluna. Olen lukenut ihan kauhean monet kirjasarjat kokonaan, ja joskus en meinaa löytää kirjastosta mitään luettavaa.
7. Mä pelkään sitoutumista todella paljon.
8. Yksin ollessani tanssin ihan hölmösti. En ojenna nilkkoja enkä tee mitään muutakaan järkevää, kunhan hetkutan itseäni nolon näköisesti.
9. Tykkään Walt Disneyn piirretyistä ihan hirveästi, lemppareita ovat mm. Peter Pan ja Pieni merenneito.
10. En tykkää hirveästi pienistä lapsista, mutta Jelina ja Jino on ihania! Mulla on kamala ikävä Jelinaa nyt kun se ei ole ollut meillä Italian matkan jälkeen. Onneksi (voi luoja, en ikinä myöntäisi tätä mun vanhemmille tai Jennalle) ne tulee mökille mukaan.
11. Rakastan kaikkia herkkuja! Tällä hetkellä etenkin jäätelö, suklaa, keksit ja tortillasipsit (vai mitä ne on ne kolmiot?) ovat kovaa huutoa.

2 comments:

  1. Miksi sä ravitsemusterapeutilla olit? :o

    Ps. enemmän kuvia ois kiva.

    ReplyDelete
  2. Anonymous: Hmm, mun syömishäiriöni vuoksi. Ja juu, yleensä mulla on ihan kohtalaisesti kuvia, nyt vain ei ole tullut kuvailtua kun päivän asutkin olleet jotain ihan lörttöjä vain.

    ReplyDelete

(: