Wednesday, May 6, 2009

sdfghjkjdcv

Kehittävä toi mun otsikkoni, saa varmaan teidät kaikki pohtimaan? Hehe, en keksinyt taaskaan oikein mitään. Tänään on ollut aika peruspäivä, koulussa oli ihan normaalijuttuja, ja seittemältä mulla oli harkat, jonka jälkeen kävin vielä kirkolla semmosessa isospalaverissa, kun tosiaan lähden kesällä yhdelle riparille isoseksi. IIK, huomenna on Vaskivuoren lukion pääsykokeet, jännittäääää! Tosin ei mua haittaa, jos en sinne pääse, koska kakkosena mulla on Sotungin lukio, ja sinnekin menisin enemmän kuin mielellään. Mutta siis, huomenna juna lähtee jo 8.00, eli mun pitää lähteä kotoota jo joskus puoli kasin maissa, yyh... Kiire aamu tiedossa, mutta onneksi ei tarvitse meikkiin, hiuksiin eikä vaatteisiin panostaa, koska tanssimaanhan mä olen sinne menossa.

Anteeksi surkea kuvanlaatu, valaistus oli ihan kökkö. Sukkahousut seppälä, tunika gina tricot, vyö äidin vanha, kaulassa roikkuva muumikoru siskon vanha.

No comments:

Post a Comment

(: