Friday, May 15, 2009

!

Hei, aluksikin pahoittelut hirveästä tauosta! Olen ollut tosi kiireinen, koska tänään ja huomenna mulla on tanssinäytökset, ja kaikenlisäksi ei mulla oikein ole ollut mitään postattavaakaan, koska päivänasutkin on olleet joka päivä treenihousut ja joku paita, sillä niitä mä olen pitänyt siellä tetissä ollessani. Oon viihtynyt siellä tosi hyvin, mutta silti aika ihanaa, että sain täksi päiväksi vapaata! En oikeastaan ees tiedä miksi, mutta hyvä juttu vaan että sain.

Olin tiistaina Renjan kanssa Jumbossa ja ostin (lue: äiti osti) ihanat bikinit hennesistä, kuvaakin toki löytyypi:

Alaosa 9.90, yläosa 12.90.

NOIDEN LISÄKSI sain äitin työkaverilta ihanan pienen Diorin meikkilaukun, jossa oli minikokoiset ripsari ja huulikiilto. Tuo oli siis tullut kaupanpäällisenä jostain, mutta oli silti kiva juttu :)Tänään olen saanut istuskella lääkärissä miltei puolitoista tuntia, kun jonottelin labraan.. Mikä sen parempi tapa viettää vapaapäivää..? No mutta, illalla siis tanssinäytös, ei oikeastaan edes jännitä vielä, mutta varmaan myöhemmin. Wish me luck!


3 comments:

  1. Hehee, mä suunnilleen vedinkin ;) Vähän kivat bikinit, munkin pitäis ostaa uuet, kun entiset vähän kärsi, mut ei kyl oikee löytyny mitä sillo lauantaina kattelin...

    ReplyDelete
  2. Ihanat bikiinit, itse samoja hypistelen henkkamaukalla!:)

    ReplyDelete
  3. Noora: Kiitos :)

    Karolii-na: Jeps, henkkamaukka aika perus ;p

    ReplyDelete

(: