Thursday, May 21, 2009

adios

Moi! (: Anteeksi taas epäaktiivisuuteni, en ole vieläkään saanut niitä näytöskuvia, joten niistä sitten joskus myöhemmin... Mä en ole puuhaillut oikein mitään kummempia tässä, tänään tosin olin Korson Vetomarkkinoilla, jotka on täällä joka vuosi, ja sen lisäksi olin kirkon semmoisessa ihme Supertorstaissa tekemässä salaattia ja paistamassa patonkia. Huomenna vapaapäivä, Helsinkiin siis kattelemaan kaikkea, ja illemmalla Renja tulee sinne ja mennään syömään ja leffaan, jei!Päällä samaa vanhaa vain...
Noi pari metrilakua tais päätyä jo iskän masuun, ja noi alemmat lakut ostettiin Jennan kanssa, kun meen sinne lauantaina yöksi.

Ostin mun kesän ekat mansikat! Kuva ei ole mitä edustavin, oli huono valaistus ja huono kuvauspaikka plaa plaa plaa (tekosyitä?), nyt meenkin syömään niitä vaniljajogurtin kanssa! Adios, huomiseen!

3 comments:

  1. Herkullisen näköisiä mansikoita! :)

    ReplyDelete
  2. namm , mansikoit. mä en ole ostanut vielä tänä kesänä yhtään ! ;o pitäis .
    ihana sun päivän asu :)

    ReplyDelete
  3. Kirsikka: Jep, ne tosin ei ollut yhtä hyviä kuin miltä ne näytti :( espanjalaisia, jotenka ei niin makeita kuin ihanat suomalaiset :(

    ellu: En mäkään ton jälkeen ole ostanut, varmaan enemmän sitten heinäkuussa kun tulee suomalaisia enemmän :) Ja kiitos kovasti :>

    ReplyDelete

(: