Wednesday, February 25, 2009

wednesday

Hee heti alkuun päivänasukuva, eli sukkahousut seppälä, paitamekkotunika gt, vyö mallulta.
MUTTASIIS, oon ihan väsyny jo NYT, ja siis tulin kotiin vasta jotain puoltoista tuntia sitten, kun koulu loppui vasta neljältä. Ja tietysti mateli pari viimeistä tuntia, kun meillä oli kemiaa..
No, seitsemältä mulla on tanssi, ja sen jälkeen pitäisi vielä jaksaa tehdä jotain bilsanläksyjä. Yyh, on se rankkaa tämä elämä. HUOMENNA on ihan kiva päivä ehkä, tai siis, pääsen jo kahdelta, ja sitten pitäis jakaa loput mainokset, ja kuuden aikoihin on vielä baletti.
APUA muuten, iskällä on 12.3 synttärit, ja pitäisi keksiä jotain kivaa! Mietin ensiksi, että voisin ostaa sille jonkun kivan paidan, mutta sitten jos se ei tykkääkkään siitä niin tosi kiva juttu. Voisi toki ostaa lahjakortinkin jonnekin, tai jonkun kirjan, mutta ne on niin perusjuttuja ja ihan tylsiä. Kellään mitään lahjaideoita?
Nyt muuten LUPAAN, että huomenna tulee isompi juttu, nää mun postaukset on ollut tosi tylsiä nyt, anteeksi siis siitä. (tuntuu etten muuten enää muuta tee kuin pyytele anteeksi täällä...)

5 comments:

  1. Kiitti. Musta ne sun leipomukset on hienoja :) Osta sille iskälles esim. joku kravatti tai jotain.. ;) Älä ihmettele jos tämmönen samantyylinen kommentti tulee monta kertaa :D

    ReplyDelete
  2. Osta sille vaate! Mä ostan aina isäpapalle vaatteen ja aina on pitänyt, rohkeutta peliin beibi!:) ps. eikä isäsi varmasti uskalla haukkua ostamaasi lahjaa

    ReplyDelete
  3. Noora ja Karolii-na: Joo, ehkä mä sitten ostan sen vaatteen, totta nimittäin se, ettei iskä kyllä sanois mitään pahaa vaikka antaisin sille suklaapatukan enkä mitään muuta :D Ja jos ei tykkää niin voihan sen vaihtaa :)

    ReplyDelete
  4. sun elämä vaikuttaa tosi täydeltä :D tai noi päivät on täynnä tekemistä , kerroppa mulle miten sä jaksat :o
    kiva blog !! :)

    ReplyDelete
  5. Jonna: Hah, ei se ole täyttä :D Ihan hyvin mä kuitenkin jaksan, ja kiitos :)

    ReplyDelete

(: