Tuesday, February 3, 2009

tired

Voi että mua väsyttää! Siis ihan tosi, tuntuu että voisin nukahtaa tähän koneelle. Päätin äsken, että pakko mennä aikaisin nukkumaan, kun huomennakin on herätys niin naurettavan aikaisin, koululla pitää olla nimittäin jo 7.45. Tänään mulla oli aamulla lääkäri, ja se totesi että mun jalka on luutunut hyvin ja palapala ja pääsen liikkatunneille taas. Liikuskelin muuten niinkin tyylikkäänä, kuin umbron lökkiksissä (siis lökäpöksyissä), jotka on tilattu joskus muinoin futisjoukkueen kautta, ja Tommy Hilfigerin hupparissa. Juu. Ja taaskaan en ole koko päivänä saanut juuri mitään aikaan, (lintsasin ik:sta koska ei todellakaan kiinnostanut tässä flunssassa seistä tuolla ulkona 2h!) olin kotona vasta puoli viideltä ja sitten tein läksyjä pari tuntia ja äsken luin loppuun Gossip Girl kuutosen. Oli muuten hyvä. Koohta alkaa salkkarit ja yyh nyt mun tekee ihan hirveästi mieli kahvia. Pitäisi ehkä mennä keittämään. YYY, pää on ihan tyhjä.

No comments:

Post a Comment

(: