Monday, February 16, 2009

pink-please don't leave me

Ihan ensiksikin huomatkaa otsikon linkki, tykkään tuosta kyseisestä biisistä ihan hiiitsin paljon!
Mutta siis, voitteko kuvitella, olin tänään aamulla KÄVELLEN kaupassa Jennan ja Jelinan kanssa, ja olin sitten nostamassa rahaa, kun mun visa electronini JÄI KIINNI sinne automaattiin! Siis se automaatti meni rikki ja kyseli jotain ihan omituisia juttuja, ja siinä sitten kökötettiin YLI TUNTI, kun se automaatin huoltaja sanoi että menee puolesta tunnista tuntiin. Siis ihan tosi, siellä 10 asteen pakkasessa! No, sain tarpeekseni ja soitin sinne kortinkuoletuspaikkaan, uusi kortti tulee viikon kuluttua. Joka tapauksessa, se oli ihan mielettömän ärsyttävää.. Ja arvatkaa kaksi kertaa, tunsinko mä sen jälkeen sormiani tai varpaitani? No en tuntenut niin, vaikka oli kahdet lapaset, kahdet sukat ja villasukatkin.
Mutta siis, pääsin sitten kauppaan kuitenkin, kun Jenna lainasi mulle rahaa, ja ostin sitten tarpeita lasagneen, jota väsäsin älyttömän kauan. Sitten lueskelin hetken Anne Frankin päiväkirjaa, josta pitäisi olla lukupäiväkirjamerkintä ensi maanantaiksi. Yyh. Sen jälkeen lähdettiin sitten äitin kanssa vesijuoksemaan, ja äsken mussutin sen tekemää vispipuuroa, oli muuten tosi hyvää.
HUOMENNA on Renjan synttärit, ja siis juhlitaan sitä menemällä kiinalaiseen syömään (minä tarjoan of course). Ja totta kai unohdin sitten ostaa suklaalevyn, joka mun piti paketoida TÄNÄÄN, jotenka tämän mokani takia Renja saa paketoimattoman suklaalevyn suoraan kaupasta. Hupsis. Kortin muuten sentään muistin ostaa, ihan mielettömän söpön Nalle Puh-kortin!


Miksei talvipukeutuminen voisi aina olla noin helppoa?
kuvan googlailin (haha hassu sana)

No comments:

Post a Comment

(: