Thursday, February 5, 2009

i miss you

Hmm mulla on kamala inspiraation puute enkä nyt yhtään tiiä mitä kirjottaisin. Pää on ihan tyhjä. Noh, päivä on mennyt tosi nopeasti jotenkin, enkä (jälleen kerran) ole saanut aikaiseksi oikeastaan mitään. Luin äsken varmaan puoli tuntia Meg Cabotin Prinsessa Mia - kirjaa, joka on muuten ihana. Prinsessapäiväkirjat on yksi niistä lukuisista kirjasarjoista, joita olen jo kauan lukenut ja tykkäänkin siitä tosi paljon. Kuulen aika paljon muutenkin että oisin kauhea lukutoukka (hyi mikä sana, en halua olla TOUKKA)... Mutta hmm. No en sitten tiiä.
AINIIN, eiliset upeat hankinnat! (not)
Koska mun ihoni on ihan superherkkä näin talvisin, niin vaikka pistäisin mun normaali kasvorasvaa kuinka paljon, niin poskia kiristää aina yms, joten äiti oli tuonut mulle Nivea Sensitive Balance yövoiteen, ja kas kummaa se oikeastikin on aika hyvää.
Ja toinen siis on tuo Lorealin Studio Hot Straight, mun edellinen suoristusmömmö oli loppunut, niin tuon nyt ekaksi näin Citymarketissa ja viskasin kärryyn.

Huom toi purkki takana Marimekon.

Hiieman epäselvä kuva päivänasusta, kuitenkin korkeavyötäröiset farkut h&m, toppi one way, neule gt, sukat lindex. Nyt häipsin kattomaan Foodoota (lol)!

No comments:

Post a Comment

(: