Saturday, February 14, 2009

hyvää ystävänpäivää !

Eli hyvää ystävänpäivää kaikille! Tuossa ylhäällä se eilen lupaamani kuva siitä Renjan antamasta ystäväkorusta, eli ihan tuommoinen perus sydämenpuolikas, joka roikkuupi nyt kaulassani. MINUN ystävänpäiväni alkoi sillä, kun lähdin aika kiireellä Jennan ja Jelinan kanssa Sealifeen. Siellä oli ihan tajuttomasti porukkaa, ja mua harmittaa, kun unohdin kameran kotiin; Jelina oli söpö kun se naureskeli niille kaloille vaikkei varmaan edes kauheasti tajunnut niistä. No, kuitenkin, Sealifesta matka jatkui Hesburgeriin jossa söin ah niin ihanaa kanasalaattia. Sieltä sitten suuntasin Tikkurilaan, ja näin asemalla Mikon ja Joonatanin. Kipitettiin sitten aika pikavauhtia (hyi että mulla oli kylmä!) jäähallille ja siellä vietettiin seuraavat viisi tuntia töissä. Roni oli mun kanssa fanishopissa myymässä niitä fanijuttuja ja se oli oikeastaan ihan kivaa. Olin muuten ihan superedustavan näköinen, kun en ollut aamulla ehtinyt meikata, ja mulla oli päällä Kiekko-Vantaan L-kokoinen huppari... Siellä tosiaan oli niin kylmä. Kotiin tulin sitten joskus kahdeksan jälkeen ja olen vaan hengaillut (mm.datannut.....) ja semmoista. Ja tosiaan, päivänasukuvaa ei tänäääänkään ole, anteeksi siitä!
HUOMENNA ainakin pitäisi siivoilla vähän ja sitten ajattelin vähän että vois mennä vesijuoksemaan.

Anteeksi näin pieni kuva, mutta tosiaan, voisi ehkä harkita sitä siivoamista... Mun pöydältä löytyy tällä hetkellä niin paljon kaikkea krääsää että huhhuh. HUOMATKAA tuo upea Star Wars-pepsimuki! Se on mun vakkari yömuki.

1 comment:

(: