Friday, January 23, 2009

yyyh

Pakko heti alkuun sanoa että olo on aika PULLA! Oon syönyt tänään.. hmm.. koko aika, ja mulla olis vielä jätskiäkin pakkasessa. Jees. Mutta toisaalta ei haittaa, perjantai on mun ahmimispäivä joten kaikkihan on mennyt niinkuin pitääkin. Ainiin, ja kohta mun pitäis vielä tehdä jotain tonnikala-katkarapupiirakkaa, kun lupasin äidille. Ja jes, kohta alkaa Salkkarit ja sitten tulee Frendit ja niin edespäin.
Jelina on muuten meillä, oon leikkinyt sen kanssa tässä nyt koko aika, ja se on ihana, se on oppinut antamaan 'pusun', eli ei lähellekään mutta siltikin. Huomenna sitten Keravalle, jees.
Mun PITI laittaa tänään mun pilleimmät farkut, mutta ne ei olleetkaan ihan kuivat vielä, joten mun piti laittaa mun mustat ihan löllöt farkut ja kun kävelin kotiin, niin huomasin että sinne olis mahtunut toisetkin jalat. Että mua ärsyttää ne farkut. Yllä oli kuitenkin näinkin simppeli asu:

farkut maltalta, body ja neuletakki gt. Kädessä muuten kännykkä, jos ihmetyttää.

Mutta, nyt mä taidan mennä tekemään sitä piirakkaa ja katsomaan Salkkareita, Jelinakin jotain kiljuu tuolla.

No comments:

Post a Comment

(: