Friday, January 16, 2009

shoes shoes shoes

Ah, vaikka tunnustaudun talvifaniksi, pakko myöntää, että toivoisin jo kevään tulevan pikkuhiljaa, koska olen löytänyt noin miljoonat kengät jotka haluan, eivätkä ne tietenkään sovellu tuonne pakkaseen. Liukastelen nyt jo ihan liikaa, ja käytän lähinnä conversejani.. Tein sitten HEHE upean kollaasin (älkää pilkatko, se on mun ensimmäinen kollaasi IKINÄ, joten hei.. :D)

1. Ihan mielettömän söpöt korkkarit mun mielestäni, h&m

2. Nämä ihanuudet on löytynyt jo monen blogistani, ja ne löysivät tiensä myös minun sydämeeni, ihan mielettömän söpöt kengät, love label

3. Ah, vaikken ole maailman tyttömäisin, niin jotenkin olen ihan hurmioitunut rusetteihin, etenkin kengissä ja muuten pieninä yksityiskohtina. Kuka haluaa tilata nämä Asosin kengät mulle?

4. Tässä jo toiset upeat rusettikengät, Asos

5. Olen jo aika pitkään metsästellyt kivoja kiilakenkiä, nämä h&m:n on tosi söpöt, mutta en sitten tiedä miten jalat kestää henkkamaukkalaatua.

6. AH! Ihanat, ehkä päivän löytö! Mielettömän ihanat kukkakuvioiset kengät, Asos

No comments:

Post a Comment

(: