Monday, January 26, 2009

monday


Yritin äsken saada tohon kuvaan tommoset kivat reunat, ei oikein onnistunut. Mä oon tosi tumpelo kuvanmuokkauksessa, ja tuntuu etten ikinä tuu sitä oppimaan..
No anyway, tänään on ollut ihan kiva päivä, aika tylsä silleen, kun oon vaan tehnyt koulujuttuja yms, mutta muuten tosi jees. Iskä teki mun ihan lempparuokaa, semmosta ihanaa kanakastiketta, ja söin pitkästä aikaa ranskiksia, kun oli sen ruuan kanssa, oli ihan tosihyvää!
Oon muuten ruvennu miettimään, että kohta on ystävänpäivä (no ei nyt ihan vielä), ja Renjan synttärit on 17.2, ja mulla on kauhea paniikki, kun pitäisi ostaa sille joku synttärilahja, mutta mulla ei ole kunnolla rahaa silleen, että saisin ostettua sille KUMMATKIN lahjat, tai sitten niistä tulee ihan kökkiksiä.. Joten, apua, en todellakaan tiedä mitä mä sille antaisin! Mitään vinkkejä? SAMAAN ongelmaan liittyen toinenkin, nimittäin mun siskollani on lauantaina synttärit, enkä oikein keksi sille mitään lahjaa, paitsi että kun perjantaina menen sinne yöksi, niin vien omatekemän prinsessakakun mukanani. Olis kiva keksiä jotain oikeasti kivaa, eikä mitään semmosta turhaa, joka on vaan kaupassa näyttänyt kivalta. Voisin ehkä ostaa sille Jennalle jonkun ihan peruspaidan ja tuunata sen, mutta en sitten tiiä, aika alkaa loppua.
Päivän asu oli supertylsä, ja mun kuvani siitä ei oikein onnistunut, joten en pistä siitä nyt mitään.
TARVIISIN muuten kengät, tai no en tarviis, mutta haluaisin! Olis ihan superihanaa hommata (=äiti ostaisi mulle) uudet kengät tässä kohta, en oikein ees tiiä vielä millaiset, kun vaihtoehtoja olis miljoona, mutta jotkut. Luultavasti ostan silti paritkin kengät kevään aikana.. Pitää nyt katsella. Nyt voisin mennä tekemään jotain, oon vaan notkunut tässä ja miettinyt niitä lahjaideoita..
Ps, mulla alkaa koulu huomenna kello 14.20!

3 comments:

  1. must tuntuu et tuolt vois löytyy sopiva lahja renjalle http://www.kaalimato.com/

    ReplyDelete
  2. Missä ihme koulussa oot, ku sul on ihme koulu alkamis aikoja? :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous: Hehe miko, hauska juttu

    Jenni: Ääh ihan normaalikoulu, mutta mulla oli lääkäri tai jotain vastaavaa :D

    ReplyDelete

(: