Tuesday, January 13, 2009

love me love me, say that you love me

Tää päivä on mennyt ihan superhyperkivasti! Heräilin aamulla jo seitsemältä, vaikka menin vasta kymppiin. Ehdin tehdä kaikki tosi hyvin, ja olin ajoissa koulussakin. Ainoa miinus siihen mennessä oli se, että vaikka mä olin suoristanut mun hiukseni ihan superhyperihaniksi ja kaikenlisäksi suojelin niitä koko koulumatkan, ne oli ihan tylsän kiharat kouluun päästyäni. Tosin sekään ei lannistanut. NOH, sitten koulussakin oli aika rentoa, vaikka päästiinkin vasta neljältä. Ja voi ah (;. Päivän asu oli yllätys yllätys aika tylsähkö taas, muttaa mulla taitaa olla krooninen vaatekriisi.

Juu, eli tunika onlysta, sukkahousut seppälästä.

Oli muuten ihanaa, äiti oli ostanut mulle ruoaksi pinaattikeittoa, voi vitsit että se oli hyvää ! (<3)>

(Ja tuo paitahan on siis Stockmannilta, sain sen äidin kaverilta, ja siis nappailin kuvia sitä vähän esitelläkseni teille , eli siis se ei ollut mun päälläni tänään kuin aamulla vaan kuvaillessani sitä)

Nyt sitten koko loppuilta menee telkkaria tuijotellessa, ihan kohta Salkkarit, sitten Rakkauden anatomia ja sen jälkeen vielä Lipstick jungle (tätä on odotettu!) Saispa vielä ihanan kuuman kaakaon tai latten, olis ihanaa (: Ja ehkäpä muuten teenkin sen kaakaon..

Kuvan googletin

3 comments:

  1. kiva toi stockan paita :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous: Kiitos, en hirveästi tykkää Duffysta mutta toi paita on tosi söpö mun mielestä (:

    ReplyDelete
  3. Nice pic.

    ==

    i'd like to invite you to visit my blog

    thx:)

    ReplyDelete

(: