Sunday, January 11, 2009

i just fell in love

Okei, mäkin viimein sain aikaseks mennä leffaan katsomaan Twilightin, ja siis mun kädet tärisee vieläkin. Se oli NIIN mahtava, siis kohos mun kaikkien aikojen suosikkileffaks. Ja mitä taas tulee Robert Pattinsoniin, HUHHUH! Tais tulla uus ykköspoju, vaikka ei sais Nickin tilalle tulla ketään :D. Mutta siis, oli ihan mahtava, voisin kattoa sen tässä ja nyt kymmenen kertaa, olin koko leffan ajan ihan lumoutunu. Ekan kerran, kun Edward käveli sinne kouluruokalaan, niin hyvä että sain henkeä, ja siinä lopussa (olin superjännittyny, onneks kukaan ei nähny mun ilmettä) mä meinasin puristaa kynsillä haavan mun korvanlehteen, siinä on vieläkin jälki, ja siitä leffan loppumisesta on nyt kuitenkin melkein puoltoista tuntia.. :D Mutta siis, ah, rakastuin.
Mun päivänasukuva on surkea, joten jätän sen nyt pistämättä.

No comments:

Post a Comment

(: