Thursday, January 8, 2009

freezing

Ei voi olla mahollista! Tää on nyt ainakin kolmas päivä peräkkäin, kun oon ihan koko aika jäässä, huolimatta siitä mitä mulla on päällä. Hyi että. Mutta siis, tänään meni päivä aika leppoisasti koulussa ja muutenkin, tuntuu etten olis oikeen mitään tehny, vähän lukenut ja jotain.. AINIIN, ja otin Emmystä ihan supersöpön kuvan!


Hahaa, musta se on niin ylisöpö tossa!



Joo ja anteeksii huonosta päivän asu kuvasta, mun ilme on IHANA ( :D) ja toi on tosiaan heilahtanut, MUTTAA toinen vaihtoehtoinen kuva oli kauhean pimeä ja muutenkin, toi oli siis niistä kahdesta parempi. Ihan on taas perusasu päällä, farkut h&m, body ja neuletakki GT, ja taas jalassa nuo villasukat. Pitäis ehkä pistää pesuun, kuhan löytäis toisen parin yhdistä toisista ihanista villasukista.

AINIIN, ihanaa, mun sisko oli tehnyt mulle kasvis-fetapiirakkaa, oi nam, se odottaa kyllä vielä jääkaapissa mutta juu ah!

6 comments:

  1. ihanat hiukset :o

    ReplyDelete
  2. Anonymous: Ne on oikeastikin aika hamput, en yhtään tykkää muutenkaan, kun en saa kesytettyä mun hiuksiani MILLÄÄN.. -.- Mutta kiitos kuitenkin (:

    ReplyDelete
  3. ooi, aivan ylisöpö hauva !!! :)

    ReplyDelete

(: